Apple iPhone SE / 128 GB /

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone SE / 128 GB / op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**********@h********** 31-03-2024

SE 2022. Een prima kleine iPhone

Geschreven voor: Apple iPhone SE / 256 GB /

Ik kocht de iPhone SE 2022 met 256 Gb als opvolger van de SE met 128 Gb.
De SE is, ondanks de toch vrij forse prijs, de budget smartphone van Apple. Ik heb gekozen voor de rode variant, omdat die wat goedkoper is dan de andere kleuren en hij gaat toch in een beschermende hoes.
Net als alle vorige iPhones die ik had werkt de SE 2022 erg intuïtief. Nooit heb ik een probleem met deze smartphone. Wat dat betreft is de accu er zeker op vooruit gegaan. Deze is gewoon heel snel vol en gaat lang(er) mee (dan die van de vorige SE). Het besturingssysteem iOS is snel en hapert nooit.
Belangrijk pluspunt t.o.v. andere iPhones is wat mij betreft het handzame formaat.
Er zijn mooie foto’s mee te maken en deze kunnen tot de perfectie bewerkt worden met de standaard aanwezige functionaliteiten.
Ik ben erg blij met deze smartphone en kan hem iedereen aanraden.

Pluspunten

• Formaat
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Foutloze werking

Minpunten

• Forse prijs

k********************@i********* 14-09-2022

Aanrader

Geschreven voor: Apple iPhone SE / 128 GB /

Superfijne telefoon. Helder beeld, mooie foto’s, al mijn apps werken weer (bij mijn oude 5s niet meer) en niet te groot formaat. Ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• Niet te groot formaat
  • Helder beeld

Deze nooit meer 22-11-2020

Teleurstellend

Geschreven voor: Apple iPhone SE / 64 GB /

Vanaf Defecte iPhone 6 de SE gekocht.was een desillusie. Het beeldscherm ziet mooier uit. De Home knop functioneert fijn. Verder waren de foto ‘s, snelheid, batterij, WiFI ontvangst, dunner...alles beter van iphone6 dan SE20. Door lichttechniek kon ik heel veel niet lezen op grootste lettertype vetgedrukt. Ik moest deze weg doen. Daar zó vergroot niet altijd alles op t scherm past. De 6 met normale lettertype instelling. Totaal compleet een verademing. Zeer slechte ervaring.

Pluspunten

• Lichttechniek
  • Homeknop

Minpunten

• Zeer slecht leesbaar
  • Zwarte rand klein scherm
  • Batterijduur 4,5 uur !
  • Foto ‘s minder dan de iPhone 6

kamp 13-10-2018

Handzaam toestel

Handzaam toestel met alle mogelijkheden die je nodig hebt. Goede camera en accuduur. Meer dan tevreden!

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel

Erik Jan 11-07-2018

Problemen met software

Zakelijk kan ik mijn nieuwe IPhone SE niet gebruiken daar ik slecht verstaanbaar ben voor mijn klanten. Apple geeft aan dat dit een software probleem is en dat ze druk bezig zijn om dit probleem op te lossen. Ondertussen heb ik een niet goed functionerende iPhone se gekocht.

Minpunten

• Service Apple
  • Software
  • Slecht spreek luister verbinding

Henk 25-06-2018

Super toestel

Handzaam en snel toestel. Alles erop en eraan. Gewoon kompleet en betaalbaar. Compleet met Sire. En die weet (bijna) alles 😄

Pluspunten

• Handzaam
  • Compleet

Cinq 10-02-2018
  • Product gekregen

Zonde

Geschreven voor: Apple iPhone SE 16 GB / goud

Kleine IPhone met voor mij veel nadelen. Het scherm is erg klein waarmee het toetsenbord voor volwassen vingers eigenlijk niet groot genoeg is. Tweede probleem was dat ik zeer slecht verstaanbaar was. Met een hoes om de telefoon konden mensen me niet meer verstaan en zonder de hoes matig. Kwaliteit van de foto's was, hoewel dat voor mij niet zo'n punt is, ook onder de maat.

Wel was de telefoon erg snel in het gebruik. Apps starten snel en goed.

Na drie weken heb ik de telefoon weer ingeruild omdat ik er bijna niet mee kon bellen door de slechte kwaliteit van de (mogelijk defecte) micrifoon.

Pluspunten

• snel toestel
  • licht gewicht

Minpunten

• slechte camera
  • slechte microfoon
  • scherm uiteiendelijk toch te klein

Ayleen 03-01-2018

Redelijk goed

Ik wou al een tijdje een Apple proberen,en kwam ik de SE 32 GB tegen en leek het mij een prima toestel.
En de prijs was ook goedkoop invergelijking met de andere Apple telefoons.

Ik was overgestapt van de huawei p9 litle, En de telefoon was super goed en snel ook gaat de accu 1 hele dag mee.

Echter na een tijdje liep ik tegen een paar min punten aan.

- de telefoon wordt snel warm als het oplaad
- kan super slecht tegen water, niet te gebruiken als het regent.
- de WiFi verbinding is slecht als je niet dicht bij de modem bent.
- vingerafdruk is erg gevoelig en wordt snel vies.
- geluid is matig

Plus punten
- lange accu duur
- laad redelijk snel op
- snel

Al om al als je echt een goede Apple wilt zal ik je toch aanbevelen om de iets duurdere te nemen want die zijn wel spatwater dicht

Pluspunten

• Accu duur
  • Snelheid
  • Geheugen

Minpunten

• Niet uitbreidbaar
  • Kan niet tegen een paar druppels water
  • Snel warm
  • Vingerscanner
  • camera